Bendrosios platformos naudojimo sąlygos
Bendrosios sąlygos
Bendrosios platformos naudojimo sąlygos (toliau – „Sąlygos“) reglamentuoja valymo paslaugų paieškos, užsakymo ir įsigijimo bei atsiskaitymo sąlygas per elektroninę platformą www.inclean.lt arba app.inclean.lt (toliau – „Platforma“).
Platformą administruoja UAB Inclean LT, juridinio asmens kodas 306209091, buveinės adresas Bazilijonų g. 3, Vilnius, el. paštas: info@inclean.lt (toliau – „Platformos administratorius”).
Platforma veikia kaip informacinis skaitmeninis įrankis valymo/tvarkymo paslaugas (toliau – „Paslaugos”) užsakančiam asmeniui (toliau – „Užsakovas”) ir Paslaugas teikiančiam asmeniui (toliau – „Tvarkytojas”), sudarantis galimybę per Platformą sudaryti Paslaugų teikimo susitarimus tarp Užsakovo ir Tvarkytojo.
Platforma nėra paslaugos teikėjas ar Tvarkytojo darbdavys – už paslaugos kokybę ir įvykdymą Užsakovui pilna apimtimi atsako tiesiogiai Tvarkytojas, kuris veikia kaip nepriklausomas Paslaugas teikiantis asmuo.
Užsakovui patvirtinus Paslaugos užsakymą per Platformą, laikoma, kad yra sudarytas tiesioginis Paslaugų teikimo susitarimas tarp Užsakovo ir Tvarkytojo, Platforma nėra šio susitarimo šalis.
Užsakovui ir/ar Tvarkytojui pradėjus naudotis Platforma, laikoma, kad jie susipažino ir sutiko su Sąlygomis.
Paslaugų užsakymas, vykdymas ir apmokėjimas
Užsakymai pateikiami per internetinį puslapį www.inclean.lt, app.inclean.lt arba mobiliąją programėlę „InClean”.
Pateikdamas užsakymą, Užsakovas nurodo būsto adresą, tipą, Paslaugų pobūdį, pageidaujamą Paslaugų teikimui laiką, vardą, pavardę, telefono Nr. ir kitą būtiną informaciją Užsakymo įvykdymui.
Užsakovas šiuo patvirtina, kad turi teisę užsakyti Paslaugas, kurios bus atliekamos jo nurodytame būste, yra būsto teisėtas naudotojas ar suderinęs Paslaugos užsakymą su būsto teisėtu naudotoju ir įsipareigoja užtikrinti Tvarkytojo patekimą į būstą Užsakovo nurodytu laiku, galimybę teikti Paslaugas būste sutartą terminą bei atliktų Paslaugų priėmimą.
Užsakovui užpildžius Užsakymą Platformoje, Užsakovui jo nurodytu telefono numeriu yra išsiunčiamas patvirtinimo kodas, kurį jis privalo įvesti Platformoje, kad Užsakymas būtų patvirtintas. Užsakymas laikomas pateiktu ir priimtu vykdymui, kai Užsakovas įveda gautą patvirtinimo kodą Platformoje.
Užsakovas turi teisę apmokėti už Paslaugas mokėjimo kortele arba grynais pinigais. Užsakovas pareiškia ir patvirtina, kad jo naudojama mokėjimo priemonė yra teisėta, jis turi teisę ja naudotis atsiskaitant už Paslaugas. Po Paslaugų suteikimo ir apmokėjimo Užsakovas turi prieigą Platformoje prie Tvarkytojo pateiktos sąskaitos-faktūros už suteiktas Paslaugas.
Užsakovas pareiškia ir patvirtina, kad būstas yra gyvenamas ir turi esminių nusidėvėjimo požymių arba yra po remonto/įrengimo ir turi matomų poremontinių darbų defektų. Tuo atveju, jeigu tokių požymių nėra, Užsakovas įsipareigoja prieš įleisdamas Tvarkytoją į būstą, užfiksuoti būsto būklę.
Paslaugos teikiamos Tvarkytojui naudojant savo priemones ir įrankius. Tvarkytojo naudojamos priemonės ir įrankiai yra universalūs, tinkantys įvairiems paviršiams. Tuo atveju, jeigu tam tikroms būsto dalims, paviršiams, baldams negalima naudoti universalių priemonių, Užsakovas įsipareigoja raštu informuoti apie tai pastabose Platformoje užsakydamas Paslaugas. Neinformavus, Tvarkytojas neatsako už žalą, atsiradusią dėl tokio Užsakovo neinformavimo.
Užsakovas įsipareigoja užtikrinti, kad po Paslaugų suteikimo būstas būtų apžiūrėtas bei įsipareigoja ne vėliau kaip per 3 val. nuo Paslaugų suteikimo Platformoje patvirtinti Paslaugų priėmimą arba pareikšti pretenziją apie netinkamai, nepilnai suteiktas Paslaugas, padarytą žalą ar kitas svarbias aplinkybes, kurios turi įtakos Paslaugų teikimo susitarimo su Tvarkytoju vykdymui. Užsakovui per 3 val. nuo Paslaugų teikimo pabaigos nepareiškus pretenzijų per Platformą, laikoma, kad Paslaugos Užsakovo priimtos ir suteiktos tinkamai, kokybiškai, būstui ir/ar Užsakovui nepadaryta žala bei kad Užsakovas neturi pretenzijų Tvarkytojui.
Užsakovui neužtikrinus, kad į būstą būtų įleistas Tvarkytojas, taikomas Paslaugos atšaukimo mokestis, nurodytas Sąlygose.
Platformos atsakomybės ribojimai
Platforma yra techninė priemonė, leidžianti Užsakovui vykdyti paiešką, užsakyti ir apmokėti už Tvarkytojų teikiamas Paslaugas, t. y. priemonė organizuoti Paslaugų užsakymą ir teikimą.
Užsakovui pateikus užsakymą, laikoma, kad Užsakovas ir Tvarkytojas sudarė susitarimą dėl Paslaugų teikimo.
Platforma ir/ar jos administratorius neatsako už Tvarkytojo suteiktų Paslaugų kokybę ir/ar rezultatą, jų teisėtumą, galimus incidentus ar padarytą žalą, Užsakovo ir Tvarkytojo tarpusavio ginčus.
Platforma ir/ar jos administratorius neatsako už Užsakovo neteisingai pateiktą informaciją, neįleidimą į būstą, pavėluotą atšaukimą, netinkamą Tvarkytojo/Užsakovo elgesį ar kitų įsipareigojimų nesilaikymą.
Kilus ginčui tarp Tvarkytojo ir Užsakovo, Platformos administratorius turi teisę, bet ne pareigą, tarpininkauti derybose tarp Tvarkytojo ir Užsakovo.
Tiesioginio Tvarkytojo samdymo ribojimas
Užsakovui draudžiama susisiekti su bet kuriuo iš Tvarkytojų, esančių Platformoje, tiesiogiai dėl Paslaugų ar jų dalies teikimo ir/ar pirkti Paslaugas ar jų dalį iš Tvarkytojo vienerius metus po paskutinio Užsakovo pasinaudojimo Platforma. Užsakovas, pažeidęs šiame punkte numatytą įsipareigojimą, moka 500 (penkių šimtų) eurų dydžio netesybas Platformos administratoriui už kiekvieną pažeidimo atvejį.
Užsakovo įsipareigojimai:
Pateikti teisingus duomenis Platformoje, įskaitant ir informaciją apie Paslaugų teikimo vietą bei mokėjimo duomenis.
Užtikrinti galimybę Tvarkytojui patekti į būstą sutartu laiku.
Nebendrauti tiesiogiai su Tvarkytoju dėl Paslaugų teikimo ir nepirkti Paslaugų iš bet kurio Platformoje registruoto tvarkytojo.
Elgtis pagarbiai ir mandagiai su Tvarkytoju, neatlikti garbę ir orumą pažeidžiančių veiksmų Tvarkytojo atžvilgiu.
Atsiskaityti už suteiktas Paslaugas Sąlygose numatyta tvarka ir terminais.
Nesinaudoti Platforma neteisėtais tikslais, įskaitant, bet neapsiribojant, melagingų užsakymų siuntimą ar neteisėtą naudojimąsi trečiųjų asmenų mokėjimo priemonėmis.
Paslaugų atšaukimo tvarka
Užsakovas turi teisę atšaukti užsakymą nemokamai, jeigu tai daroma likus 12 valandoms iki suplanuotos Paslaugų teikimo pradžios. Atšaukus Užsakymą likus mažiau kaip 12 valandoms iki suplanuotos Paslaugų teikimo pradžios arba kai Paslaugos negali būti suteikiamos dėl Užsakovo kaltės, Platforma turi teisę skaičiuoti 50% nuo Paslaugos kainos dydžio atšaukimo mokestį.
Dar neišbandei patogiausio būdo užsakyti namų tvarkymą?



